Verhuizing, verblijf in ziekenhuis,
ziekte of overlijden? Geef het door!
Wij krijgen helaas niet vanzelfsprekend door wanneer
gemeenteleden verhuizen, in het ziekenhuis terechtkomen
of komen te overlijden. Wilt u ons zelf deze berichten
doorgeven? Dit kan via info@abdijkerk.nl
Maaltijd Met Motto
Op
zondag
28
juni
is
er
weer
Maaltijd
Met
Motto.
We
spreken
dit
keer
over
onze
leukste/fijnste
herinneringen
rond
eten
en
zoeken
daarvoor
enkele
mensen
die
hun
lievelingsrecept
willen
koken
voor
een
aantal
eters
(bijv.
4-8
personen).
Natuurlijk
bent
u
ook
van
harte
welkom
om
mee
te
komen
eten.
We
beginnen
om
18.00
uur
en
ronden
rond
20.00
uur
af.
Richtprijs
voor
de
maaltijd
(twee
gangen
en
koffie/thee)
is
€
5,00,
maar
meer
of
minder
mag
ook.
Aanmelden
kan
bij
Rianne
van
Deursen,
Erna
van
Wijngaarden
of
Jantine
Wignand,
via
maaltijd@abdijkerk.nl
of
via
06-29474116
(graag
uiterlijk 25 juni).
Zomerontbijt
Wat
is
er
nou
leuker
dan
samen
eten
met
jong
en
oud?
Dat
is
de
gedachte
achter
het
zomerontbijt,
dit
jaar
op
zondag
12
juli.
De
jongeren
van
The
Sun
hebben
dan,
als
hun
seizoensafsluiting,
een
nachtje
in
de
kerk
geslapen
en
ontbijten
graag
met
iedereen
die
aan
wil
sluiten,
als
gezamenlijke
start
van
de
zomer.
Het
ontbijt
begint
om
8.45
uur
(inloop
vanaf
8.30
uur),
in
de
gemeentezaal
van
de
Abdijkerk.
Aanmelden
kan
via
jeugd@denhaag-zuidwest.nl
,
06-29474116
of
via
de
intekenlijst
die
te
zijner
tijd
in
de
gemeentezaal hangt. Kosten: een vrijwillige bijdrage.
Actueel
Verhuizing, verblijf in ziekenhuis,
ziekte of overlijden? Geef het door!
Wij krijgen helaas niet vanzelfsprekend door wanneer
gemeenteleden verhuizen, in het ziekenhuis
terechtkomen of komen te overlijden. Wilt u ons zelf deze
berichten doorgeven? Dit kan via info@abdijkerk.nl
Maaltijd Met Motto
Op
zondag
28
juni
is
er
weer
Maaltijd
Met
Motto.
We
spreken
dit
keer
over
onze
leukste/fijnste
herinneringen
rond
eten
en
zoeken
daarvoor
enkele
mensen
die
hun
lievelingsrecept
willen
koken
voor
een
aantal
eters
(bijv.
4-8
personen).
Natuurlijk
bent
u
ook
van
harte
welkom
om
mee
te
komen
eten.
We
beginnen
om
18.00
uur
en
ronden
rond
20.00
uur
af.
Richtprijs
voor
de
maaltijd
(twee
gangen
en
koffie/thee)
is
€
5,00,
maar
meer
of
minder
mag
ook.
Aanmelden
kan
bij
Rianne
van
Deursen,
Erna
van
Wijngaarden
of
Jantine
Wignand,
via
maaltijd@abdijkerk.nl
of
via
06-29474116
(graag
uiterlijk 25 juni).
Zomerontbijt
Wat
is
er
nou
leuker
dan
samen
eten
met
jong
en
oud?
Dat
is
de
gedachte
achter
het
zomerontbijt,
dit
jaar
op
zondag
12
juli.
De
jongeren
van
The
Sun
hebben
dan,
als
hun
seizoensafsluiting,
een
nachtje
in
de
kerk
geslapen
en
ontbijten
graag
met
iedereen
die
aan
wil
sluiten,
als
gezamenlijke
start
van
de
zomer.
Het
ontbijt
begint
om
8.45
uur
(inloop
vanaf
8.30
uur),
in
de
gemeentezaal
van
de
Abdijkerk.
Aanmelden
kan
via
jeugd@denhaag-zuidwest.nl
,
06-29474116
of
via
de
intekenlijst
die
te
zijner
tijd
in
de
gemeentezaal hangt. Kosten: een vrijwillige bijdrage.